ONSDAGS FIKA


Alltså den här stunden jag har för mig själv på morgonen är verkligen BÄST!
Jag äter alltid en god frukost (kanske inte dagarna före lön, haha) kollar på nyhetsmorgon och sen läser jag en massa bloggar till en kopp kaffe. Efter den proceduren är jag redo för en ny dag!

Igår kväll träffades vi ett gäng tjejer på Mocca och fikade. Blev en massa prat och skratt! Super najs att vi bestämt att vi ska göra detta varje onsdag.

Skulle köpa handsprit på apoteket igår. Men allt var slut! "Du måste hänga på låset" fick jag som svar på min fråga om de hade nå handsprit. Men det är ju toppen att så många bryr sig om hygienen just nu när svininfluensan härjar. Istället för att hänga på låset här jag nu klickat hem handsprit. En pumpflaska vi kan ha här hemma och en mindre som jag kan ha i väskan. När man som jag arbetar i butik där jag är i kontakt med människor och pengar hela dagarna känns det extra viktigt!

Nu ska jag läsa lite fler bloggar innan jag hoppar in i duschen.
Hoppas på lite tennis ikväll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0