MÅNDAG


Åh, va skönt! Nu är det städat här hemma. Gick upp tidigt imorse, som vanligt, drog på mig gummihandskarna och började städa. Som jag har skrubbat med mina nya skurmedel. Var riktigt rolig att städa!

Jag äter alltid mkt frukost. Jag älskar att äta frukost. Kommer in i olika perioder där jag är sugen på olika grejer. Ägg, juice och kaffe ingår alltid i frukosten, men det andra tillbehören varierar. Just nu kör jag på smoothie med vaniljyoghurt, banan, apelsin, hallon, krossat linfö och passionsfrukt. Mumsifilibabba!



Kollade precis på Malou efter tio där bla. Fredrik Virtanen var med. Var han sjukt nervös eller va var det för fel på karln?! Han gjorde ju totalt bort sig hela tiden. Han sa bla. att Lilja 4-ever är en parodifilm! Okej!

Nu blir det en stor kopp kaffe. Sen tror jag att jag ska ta en höstpromenad. Jätte fint väder ute idag!




Kommentarer
Postat av: fanny

Håller med haha jag skämmdes för hans skull, pinsamt!

Nu ska jag börja städa och tvätta :)

2009-09-07 @ 13:02:02
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: mammi

underbart väder ute , bara att njuta av höstsolen

kram

2009-09-07 @ 13:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0