CYKEL ÄVENTYR


Imorse när jag vaknade kände jag att jag ville ut och röra på mig lite. Få lite frisk luft så jag kan börja känna mig lite piggare. Eftersom cykeln behövde pumpas så bestämde jag mig för att gå med den till statoil hemlingby. Började gå. Jag gick och gick och det kändes som jag aldrig kom fram. Svetten började rinna och håret blåste in i ögonen hela tiden. När jag väl var framme funkade inte pumpen!!! Gaah, jag dör! Det var bara att vandra vidare till Dannes jobb där han pumpa och smörjade cykeln. Så sen rullade jag iväg på en riktig pärla! Tack mitt ♥ Fick lite extra kraft så jag cyklade till bodins bageri och köpte en smarrig smörgås!

Nu ska jag kolla på Dan in real life och drick lite juice!





 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

vilket äventyr du! va filmen bra?

2009-09-01 @ 13:31:31
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

ja men galet bra film de där :)

2009-09-02 @ 11:42:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0