crazy horse!


LEDIG MÅNDAG!
Kan det bli mkt bättre? Idag ska jag träffa Elin och Emelie. Ska hämte Elin snart och tänkte bjuda hene på lite smörgåstårta från igår.
Blev så sjukt sugen på smörgåstårta på jobbet i lördags. Så igår åkte jag och handlade alla ingredienserna, ja det är ju inte bara en!, och gjorde en riktigt smaskig tårta  Men den här gången gjorde jag på form franska bröd och inge tonfisk. Ska nog hålla mig till det här receptet i fortsättningen.


Sen blev det mys framför tv:n till "Die hard 4.0". Rörde även ihop varsin soya latte till oss. Blev riktigt smaskigt. Ska börja köra på soya mjölk nu har jag tänkt. Man får ju i sig en massa bra grejer och så är jag ju laktos. Är en lite speciell smak, men den är god till kaffe och matlagning. Try it!



Jobb helgen har iaf gått bra. Va skoj att få jobba med Lisa igen. Va längesen nu!
På lillrasten igår köpte jag mig en Jacky. Hur längesen va inte det lixom. Jacky va ju det bästa man visste när man va liten... Kände mig som ett barn igen, haha! Fast det gör jag väl nästan jämt!

 

En som verkligen kände som ett barn på nytt igår va Danne. När jag skulle iväg och handla höll han på att göra en massa konster på byrån och mena på att han ville bygga sig en liten säng där, haha! Crazy horse!

 


Nu ska jag duscha och sen bär det av mot stigslund för att hämta upp Elin med räsern!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: lisa

right back at ya! :)

Gott med soyamjölken där va? Det finns en speciell för matlagning som passar lite bättre.



o jackyn..muuumsig värre!



Ses på onsdag igen!

kram

2009-03-30 @ 10:35:29
URL: http://lisaws.blogg.se/
Postat av: fanny

skriv ut det nya receptet med!

vart det inge bra det andra tyckte du?



hoppas du får en mysig Måndag :)

2009-03-30 @ 14:23:21
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Anna

haha tokdanne :)



å elin - du ÄR ett barn :D



puss!

2009-03-30 @ 19:41:41
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: Stina

Här med slutar jag att läsa din blogg .. tänker inte fortsätta utsätta min kropp för hunger varenda jävla gång jag går in !!! :p



Dom där konsterna känner jag igen .. manligt syndrom ? : )

2009-03-30 @ 22:15:20
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Räkan

FISEN! jag hittar inte receptet! vart gömmer du det?? :)

2009-06-22 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0