deadhead


Idag har det varit full rulle på jobbet. Men jag gillar det! Dagen går fort och det är skoj att ha nå att göra.
Men jag var riktigt trött i både huvud och ben när jag traskade hem vid 19.
När jag öppnade dörren hemma hade jag fått post. Mitt armband från Chress hade kommit. Jippie! Jag älskar amband. Speciellt läderarmband.

 

Svart flätat läderarmband med svart pärla, love bricka, toffs och döskalle. Jag tycker ju väldigt mycket om döskallar. Va väl därför jag fastnade för det här armbandet. Är super nöjd iaf!

Blev lite matlagning idag oxå, kyckling tiki masala och nudlar med turkisk yoghurt och sallad. Första gången jag lagade det faktiskt. Men det blev riktigt gott! Till erfterrätt blev det våfflor, det är ju så gott. Men nu är magen stor som en ballong. Käkade glass till våfflorna som jag egentligen inte tål. Så nu får jag stå mitt kasst! Eller de är väl mest Danne det är synd om, haha

Försökte mig på en "dagens outfit" bild idag oxå. Gillade rosett tröjan från Nelly riktigt mkt. Skön ljusblå färg tycker jag!



Nej nu är det godnatt!
Sov gott sötisar!

Kommentarer
Postat av: Anna

så söt så är den :)

och du med!

2009-03-03 @ 23:05:54
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: lisa

i like! :)

2009-03-03 @ 23:10:03
URL: http://lisaws.blogg.se/
Postat av: Emma

ska du aldrig skriva om hur mycket du saknar ditt lilla pyre ? hihi skamt asido... skont att lasa att du ar frisk igen !! puss

2009-03-04 @ 16:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0