unna eller icke unna


En relativt lugn dag idag på jobbet. Lite nya varor att packa upp och så!
Svängde förbi Hemmakväll och hälsade på Anna på lunchen. Skulle gå in på lagret för att heja på henne. När jag ska öppna dörren hoppar hon fram och skrämmer mig. Blev as rädd och skrek rakt ut, måste sett väldigt roligt ut! Men jag får väl skylla mig själv. Har skrämt henne X antal gånger, haha!

Sitter och klurar på va jag ska laga för förrätt tills på lördag. Ska nämligen ha en liten tjejmiddag här hemma och alla ska ta med sig en något, en sk. knytis! Ska bli super mys, längtar!
Mina tjejer är de bästa. Synd att inte Emma "Pyre" är hemma  men hon glassar ju runt i Asien med sin Jacob!
Puss på dig sötis, saknar ju dig sjukt mkt!

Blev raggmunk med bacon idag, muma! Unnade mig lite glass med hemmagjord chokladsås idag oxå.
Shit va jag unnar mig grejer nu för tiden. Får va nog med det snarast!

 

Nu ska jag hoppa in i duschen, borsta gaddarna och sen krypa ner i min nybäddade säng, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0