scary shit!


Dålig jag är med uppdatering... skärpning!

Igår, fredag, jobbade jag till 14. Super najs att sluta tidigt. Hälsade på min käre vän Liza och blev bjuden på chokladbollar. Satt där en stund och pratade om ditt och datt. Mysigt med en liten fredags fika.



Danne hämtade upp mig där efter jobbet åkte hem till honom och bytte om och sen FÖRSTA HOJ TUREN FÖR I ÅR!
Gaah I lovet it! Har älskat allt med hojar och bilar och you name it hela livet. Så sjukt skoj att jag träffat en pöjk som oxå älskar det. Tog en kortis tur, va ju ganska kallt ändå, och sen fick även jag köra lite. Blev ännu mer taggad på mitt framtida hojkort. Hoppas jag fixar att ta det i sommar. Eller jag SKA ta det i sommar!

Senare på kvällen kom Elin, Johan och Liza hem till Danne och vi beställde käk från pizza house och tog det lugnt.
Upp och jobba imorse, men innan det hann vi med en lördagsfrulle ihop



Gick bra att jobba. Super mkt folk, kul! Åkte hem till mor och far med Liza efter jobbet så Liza fick testa dragläge på hoj. Men eftersom det va typ vinterlandskap ute i Trödje fick hon köra i garaget, haha! Men det gick bra de med.

Resten av dagen har spenderats med en sovande Liza och en full Danne och hans polers. Tog mig en öl själv oxå. Det är så gott med en kall öl och en cigg ibland.

Nu ska jag snart krypa i säng. Jobb på Ecco imorgon mellan 12-16. Kom in vettja!

Just ja... en super läskig grej. Utanför min port är det någon som skrivit ELIN i stenplattan. Så vitt jag vet är det bara jag som heter Elin i mitt hus. Scary!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: fanny

hoppas det gick bra att jobba baby!

2009-03-22 @ 13:32:41
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Anna

de där har du ju skrivit själv på fyllen ;)

nämen, läskigt..



puss!

2009-03-22 @ 17:00:59
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: Stina

Du verkar ju ha haft en alldeles utmärkt helg trots arbete : )



min karl har ju sålt sin hojj så jag får inte åka nåt i vår/sommar ..

2009-03-22 @ 21:53:39
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0