lördag


Dagarna består mest av jobb... Men jag gillar ju som sagt mitt jobb så det funkar!

Igår, fredag, åkte jag hem till Danne efter jobbet och kollade Let´s dance med honom, Hurtig, Elin och Jessica.
Upp tidigt imorse, alltid lika tungt när man helst vill ligga kvar och mysa, och drog iväg till jobbet. Blev en frulle med Lisa och Anna. Pappa kom och överraskade på jobbet idag och bjöd  på lunch. Detta brukar ALDRIG hända eftersom han helst inte spenderar sina timmar på stan en lördag. Jag frågade förvånat om det hade hänt nå. Till svar fick jag: "Nä men morsan är ju i Stockholm". Morsan är alltså min mamma och inte hans.
Trevligt med en lunch pappa. Det får gärna hända fler ggr

 


Idag efter jobbet va jag så gräsligt trött. Så tror ni jag blev lite glad när maten stod klar på bordet när jag kom hem till Danne. Sicken kille jag har va?!

Ikväll har det kikats på Robinson och ätits smågodis. Ska nog krypa ner i sängen snart. Känner mig som en gammal pensionär. Men mina krafter är lika med noll. Har känt mig lite hängig hela veckan så en tidig kväll skulle nog faktiskt sitta fint. Men det svider... Det är ju faktiskt lördag!

Imorgon mys frulle med hjärtat innan jag drar till jobbet. Sen är det måndag och jag är LEDIG!

Glöm nu inte att ställa fram klockan.
Trädgårdsmöblerna åker fram, alltså ställer man fram klockan!

Ching chong!

Kommentarer
Postat av: Frida

Antonio har haft på sig sina skor hela dagen, han är riktigt nöjd :)

Tack för hjälpen! Kram kram

2009-03-29 @ 01:37:37
URL: http://fiddeli76.blogg.se/
Postat av: Anna

men usch för att ställa fram klockan idag.. jag hade behövt den där timmen till extra sömn.. :( puss sötnöten min

2009-03-29 @ 04:01:06
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0