flower power


Då var man mätt och belåten på smörgåstårtan för tredje gången. Haha, men har inte blivit less riktigt än!

Har kommit på något väldigt, väldigt tråkigt. Jag är nog allergisk mot blommor. Jag älskar blommor så det är en riktig sorg  Jag är inte så super allergisk så jag inte kan vara i närheten av dem. Kan ha dem inomhus tills de börjar blomma ut. Men sen börjar jag bara nysa och ögonen och näsan rinner. Och nu när min favorit tid är oxå, tulpantiden!
Brukar alltid ha en bukett tulpaner hemma annars. De är ju sååå fina!
Men nu är det slut med det, buhu!
Så nu har jag köpt en plastblomma. Ja jag vet, det är typ förbjudet. Men den här va faktiskt riktigt fin. Eller va tycker ni?
Behövs ju inte vattnas heller och det är ju ett plus!



Fick paket från H&M igår. Skjortklänningen hade jag på mig idag.
Diggade den, super skön att jobba i! Osså gillar jag lila



Snart kommer Elin hit och ska hjälpa mig äta upp smörgåstårtan.
Det är ett hårt jobb, men hon va schysst och tackade ja!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

men hey hottie! =)

så du bröt alla blomregler ever å köpte en i plast :) vill se den irl innan jag kommenterar den... ;) puss puss

2009-03-11 @ 21:45:05
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0