katafuckingstrof


Brummade ut i rasern till trödje för att äta frukost med mamma igår. Va super mysigt. Blev en massa prat.



Tog mig sen in till stan och va hem och packade ihop lite kläder och käk. Va längesen jag sov hemma nu. Blir oftast att jag slaggar hos Danne. Varför sova ensam när man kan sova tillsammans?! Men tänkte faktiskt dra mig hemåt imorgon...

 
 
Träffade Emma, Jessica och Elin på nya Waynes för en fika. Jessica har bott och jobbat i åre ett tag. Men nu har hon flyttat hem! Hände väldigt mkt utanför själva fiket som vi satt och kollade på. Va som att kolla på tv, haha!
Tänk att det händer grejer i Gävle oxå!

Men asså, va säger vi om vädret? KATAFUCKINGSTROF! Nog sagt om det...

Åkte som sagt hem till Danne på kvällen. Där pågick det en storstädning så det va bara att hugga in.
Måste städas en massa för att få bort allt katthår. Igår va jag helt sinnesjukt allergisk. Näsan agerade kran och stopp ljus!

Idag va det morgonmöte på kryddis med frukost... Börjar sent idag så har haft en liten skön stund i soffan nu med "efter tio", spotify och kaffe!

Tack och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0