massa frågor


Gör som Anna och svarar på en massa onödiga frågor:

1. Fullständigt namn? Elin Sofia Löfstedt
2. Exakt ålder? 22
3. Vart bor du? Gävle
4. Bor tillsammans med? Bor själv
5. Husdjur? Nej
6. Färg på ditt hus? Typ orange
7. När är du född? 1986
8. Klass? Tagit studenten 
9. Vilket år tar du studenten?
05
10. Något jobb? Jepp, Din sko
11. När ska du sova ikväll? Brukar bli rutn 23
13. Duschat idag? Absolut!
14. Kramat någon idag? 3 st. Danne, Mickis och Liza.
15. Pussat någon idag? Ja, Danne och Liza
16. Vad har du ätit? Frukost, tiki masala med nudlar, lakritsmattor (lite för många) och kanelbulla
17. Dagens klädsel? Baggy jeans, svart linne och cheap monday tröja
19. Dagens sötnos? Peter som gav mig godis
20. Dagens roligaste? Oj va kul det va att bli skrämd!
21. Har du många vänner? Ja
22. Hur många har du kysst? Öhh...
23. Vem kramade du senast? Liza
24. Hur många vill du ha sex med? Säger som Anna: Vill?
25. Hur många har varit otrogna med dig? Inte nån va jag vet...
27. Har du pojk-/flickvän? Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? Fanny
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Emelie "hej skrutt plutt. jobbar du för fullt eller har du lust att haka på på en fika? puss på re"

FAVORIT

31. Film?
Gudfadern triologin
32. Låt? Voulbeat - Soulweeper 2
33. Mat? Fisk
34. Dryck? Loka päron
37. Stad? Säger som Anna: Los Angeles
38. Land? Shit va jag härmas... men det är Usa
39. Ämne i skolan? Psykologi
40. År? 1986 va ett bra år!

SENASTE

41. Personen du tänkte på?
Anna
42. Personen du kysste? Danne
43. Gången du spydde? Minns inte...
44. Gången du grät? När jag såg Gudfadern tre... nån vecka sen
45. Pizzan du åt? Vesuvio
46. Gången du var i göteborg? När jag va 13
47. Gången du var i stockholm? Mamma och jag va där och shoppade i höstas nån gång
48. Gången du var full? Lördags
49. Gången du var hög? Sånt håller inte jag på me
50. Personen som såg dig gråta? Danne (vi kollade på gudfadern ihop)

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt?
Svart
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Gillar båda. Men om jag måste välja: Festa!
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel
55. Singel eller upptagen? Ja just nu är jag ju upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Har nog bara haft lunarstorm
58. Ragga eller bli uppraggad? Här raggas inte, här blir man uppraggad. Haha!!
59. Big brother eller paradise hotel? Big brother
60. Svart hår eller blont?
 Tycker om båda... men nu ska jag bli blond igen!
61. Blåa ögon eller bruna?
Bruna
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger 
65. Coca cola eller fanta?
Cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda
69. Leva eller dö? Leva!

ANTAL:

70. Personer du älskar?
Familj & vänner!
71. Personer du hatar? Hata är ju ett starkt ord...
72. Personer som sagt jag älskar dig? Familj, vänner & ex
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Hmm... 
74. Glassar du ätit på en dag? 
Öhh... 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året?
Hultsfred. Ingen tror jag...
76. Gånger du haft minnesluckor? Haha, en eller flera gånger i veckan!
77. Piercingar har du? I öronen och navel. Men har haft i ögonbryn och haka/läpp oxå.
78. Personer du saknar just nu? 5 st
79. Gånger ditt hjärta brustit? Oj, många...

VEM:

80. Vill du kyssa nu?
Danne
81. Ska du träffa imorgon? Mormor
82. Sjöng du senast för? För Elin kanske
83. Hade du senast en msnkonversation med? Anna
84. Spelade du tv-spel med senast? Elin och Johan
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Danne såklart!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen
87. Förtjänar att dö? Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? Danne, men han ska jag ju sova bredvid

VAD:

90. Gör dig glad?
Mina vänner
91. Gör dig ledsen? Sura, elaka människor
92. Vad vill du helst göra nu? Sola och bada i Mexiko
93. Önskar du att du slapp göra? Laga mat ikväll
94. Vill du ha nu? En drink i handen och solen i ögonen
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar
96. Längtar du till? Lördag!
97. Tycker du om dina betyg? Kunde ju ha varit lite bättre
98. Ångrar du i ditt liv? Inget
99. Är det bästa som har hänt dig? Hmm... mycket bra som hänt i livet
100. Är de värsta som hänt dig? Dödsfall

Kommentarer
Postat av: Liza

jag nämns mycket .. de gillas ;)

2009-03-05 @ 06:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0