torsdag


Har precis haft min sköna morgonstund... Njuter av att gå upp och laga god frukost och ha en stund i lugn och ro innan jag påbörjar dagen. Mamma och pappa skickade bilder igår från sin semester, de är på Gran Canaria. Shit va avis jag blev. De va alldeles bruna och fina! Längtar efter dem super mycket nu. Men vi ses på lördag.

Glömde berätta att målar Peter va här igår och spacklade min hall. Äntligen ska den bli vit och fin. Det är så sjukt ful tapet och hängare och allt där just nu. Men snart blir den fin. Hoppas han hinner klart tills på lördag när brudarna mina kommer.



Idag slutar jag kl 17. Då ska jag hälsa på mormor och fika med henne. Sen ska jag träffa Anna en snabbis.

Ha en bra torsdag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0