tisdag


Hej på er sötisar! Ja då var det tisdag då vilket betyder jobb till 19. Men först en mysig morgon stund framför "The voice" med kaffe och ägg. Elin var som sagt här igår och hjälpte mig med tvättstugan och fikade kanelbullar. Pratade och pratade i fler timmar, mysigt! Fick paket från Nelly igår oxå. Kan lägga upp bilder ikväll.
Vid åtta kom Danne hit med kebab för att fira att han fixat och fått i motorn på sin hoj. Snart blir det åka av  
Jag skickade in papper om att få övningsköra för flera månader sen... men det kommer ju aldrig! Kan ju inte direkt börja köra än. Men vill skriva teorin så snart som möjligt och för att få göra det måste jag få ett godkännande.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra iväg till jobbet.
Bjuder på den här underbara låten idag.

Idag fyller min söta kompis Emma år. Grattis hjärta!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0