snick snack



Slutade kl 19 idag och då drog jag till Dannes jobb där han och brorsan höll på meka med brorsans bil. Hade köpt med mig mat och satt där ett tag och snackade med dem. Efter ett tag tröttnade jag och ringde Fanny. Hon och Anna satt på interpool så jag åkte dit. Hade bara tänkt att svänga förbi och säga hej. Men blev nog kvar i ett par timmar

Har alltid så mkt att prata om. En av diskusionerna idag handlade om hur mkt man skulle ge till sin kompis om man vann mkt pengar på typ triss. Alltså om kompisen köpt lotten åt en. Jag skulle nog ge ganska mkt, om inte hälften av pengarna. Beror ju på hur nära man står personen. Va ska man med så mkt pengar till alldeles ensam om man kan dela med sig lixom. Eller va tycker ni? Jag tror ju ganska starkt på karma och sånt jag oxå.

Börjar kl 13 imorgon så behöver inte krypa ner i sängen än på ett tag. Har möte på jobbet imon och kommer sluta kl 22 på kvällen. Som tur är ska vi få god sallad

Nu ska det kollas lite tv och väntas på

Ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: fanny

oh fan ja klart vi ska vara barn ;)

jag gasade som tusan ska du veta hihi!

ja våren är här och det är dunder bra, see ya ikväll baby!!

2009-03-18 @ 10:26:34
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0