nymålade prinskorvs fingrar


Skön dag på jobbet idag, 11.50-17.00. Efter det styrde jag kosan mot lido (som har de godaste kanelbullarna) och köpte med fika till mig och min kära mormor. Blev mycket prat och skratt under den 1,5 timmarna jag spenaderade där.
Ringde till mamma och pappa och pratade med dem oxå. "Lyllosana" låg vid poolen och solade.

När jag kom hem hade det hänt massor med min hall. Nu är den vit, men ska målas några lager till.
Önskade verkligen att jag hade haft en kock hemma eller nå när jag kom hem som stod med maten klar. Men ingen kock och ingen mat. Drog ihop en snabb gratäng med pasta, krossade tomater, spenat, feta, matlagningsgrädde och ostsås. Blev väldigt gott tyckte både Elin och jag. För jag fick nämligen fin besök av Elin oxå som roade mig några timmar. Blev lite slö tittande på tv oxå. Sthlm arlanda, ingen hit, och lyxfällan.

När Elin gick lag jag en ansiktsmask och målade mina små naglar "poppy red". Blev tjusigt värre, haha!

 

 

Känner mig generös idag och bjuder på "den nakna sanningen" i en grön/grå ansiktsmask och de nymålade prinskorvs fingrarna  Nu blir det sängen! Imorgon är det FREDAG och jag har öppning och slutar 14. Skööönt!


Kommentarer
Postat av: Anna

poppigt värre ;)

natti

2009-03-06 @ 01:26:59
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0