morotskaka och tacos


Igår blev det jobb fram till 15. Kände oss ganska så flummiga så det blev en massa skratt, haha!
Efter jobbet gick jag hem och bakade en morotskaka att ta med hem till Micke. Min andra morotskaka i livet. Ska börja baka det mera, är ju super gott ju!
Danne kom och hämtade mig när han slutade jobba och sen brummade vi ut till skutskär. Där ute fixade vi ihop mega god tacos med alla tillbehör tillsammans. Danne hackade sallad, Micke stekte köttfärs och jag fixade guaccamole, min specialare! Hade hyrt m,ed mig en film ut "Promotion". Men vi stängde av den efter 20 min. Det va de sämsta jag sett tror jag! Blev lyxfällen och morotskaka ist... Hängde i garaget ett tag och sen drog vi hem!



  

Idag är det jobb till 19 och sen ska jag spendera kvällen/natten/morgonen hos Danne. Brukar inte kunna vara hos honom eftersom det bott katter där förut och jag är super allergisk mot katter.
Men vi ska ge det ett försök ikväll. Blev nyss lovad mat och det tackar man ju inte nej till.

Åh va det är skönt med fredag. Det känns verkligen i luften att det är fredag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Stina

Du verkar vara en riktig hejjare på att baka !! Blir hungrig varje gång jag går in på din blogg ju :D

(Övergöd inte Kotten inför sommaren bara!)

2009-03-13 @ 20:18:17
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0