monday


Idag är det måndag och min lediga dag vanligtvis. Men inte idag! Är tvungen att hoppa in och hjälpa till på jobbet. Men det gör inget. Slutar ändå kl 15...
Igår när jag slutade mötte jag upp Anna utanför Waynes och tog en fika. Eller en middag kanske man kan säga. Blev mumsig kräftsallad med potatis och fetaröra. Godaste salladen i stan! Pratade, skrattade och åt allsdeles för många Ako kolor.
Öppnar jag en sån påse äter jag tills det är slut, så även denna gång



Efter fikan kom Danne och hämtade mig och vi åkte hem till hans päron och fikade. Mysigt!

Resten av söndagen spenderades framför tv:n med kebabpizza, ostbågar och ahlgrens bilar. En flottar söndag kan man säga, haha!

Kom precis hem. Nu ska det ätas frulle och fixas lite innan jobbet. Idag kommer det bli en bra dag, det känner jag på mig! Hoppas att ni alla får en bra måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0