lediga måndag


Sitter här med min morgon smoothie och mitt kaffe och njuter av min lediga måndag morgon.
Idag ska jag iväg till köpis med min kusin Jonas och shoppa kläder åt honom. Han behövde lite proffs hjälp sa han
Och jag ställer mer än gärna upp. Älskar att shoppa och då inte bara åt mig själv.

Det här får bli dagens låt. Den är så sjukt bra!

Ska försöka få tvättstuga idag oxå. Får inte glömma att gå ner och kolla om det finns nån ledig tid!
Tycker att det är mysigt att tvätta ibland, och idag känns det faktiskt som en dag då det skulle va mysigt.
Kanske låter lite knäppt, men så skönt när allt blir rent och luktar gott. Tror det där är nån kvinnlig grej som killar aldrig skulle fatta. Plus att jag köpt nytt sköljmedel

Ha nu en toppen måndag.
Kram

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

härligt att va ledig!



var gärna med och bidra med en fråga på min frågestund. Alla som bidrar med en fråga som de får svar på får en länk till sin blogg/hemsida.



Ha det bäst!

2009-03-02 @ 13:59:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0