en ledig lördag


Danne hämtade mig efter jobbet igår sen åkte vi hem till honom. Jag var så sjukt trött efter jobbet så slängde mig i soffan det först jag gjorde medan Danne lagade mat. Vilken lyx! Blev kött, pommes, bea och fetasallad. Dunder gott
Kollade på Let´s dance och filmen "Taken". Den va jätte bra, rekomenderas varmt! Sen stupade vi i säng.

Fick frukosten serverad imorse oxå. Mitt fina hjärta hade köp bregott och laktosfri yoghurt åt mig
Kollade på gamla G.A.S.T filmer och mös i soffan ett tag innan det va dags att duscha och sen drog vi ut till köpis. Danne ville ha nå snyggt till kvällen. Hittade en skit snygg randig långärmad tröja och vitt skärp. Glömde bort att ta kort.
Men han kommer va snyggast på krogen ikväll iaf, haha!

Jag letade oxå efter nå till ikväll, ska hem till Denice och Matte, men hittade inget. Får väl ta nå gammalt



  

 

Nu ska jag dricka lite kaffe och mysa lite för mig själv innan Elin kommer hit. Sen blir det FEST!
Hoppas alla får en toppen lördag med eller utan melodifestivalen!  Hejja Alcazar!




Kommentarer
Postat av: Anna

mysigt ni har det, ni är så fina!! :)



HEJJA MÅNS!!! ;P



puss

2009-03-14 @ 18:20:03
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: Frida

nej hejja EMD!!:P

2009-03-14 @ 18:27:22
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: fanny

åh mysiga lördagen söta ni hade då :)

ha såå kul ikväll honey, och jag säger som Anna hejja MÅÅÅÅNS!



:)

2009-03-14 @ 18:27:29
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0