bakis söndag


Hade jätte skoj igår. Var först hemma hos Liza och dansade och sjöng som vanligt. Sen drog vi iväg hem till Anna och festade vidare. Innan slicken blev det en öl på brända.
Super skoj kväll. Tack brudar!

 



Idag har det varit en en riktig bakisdag. Jag har alltså inte gjort så mycket alls. Våldgästade Liza när jag vaknade och åt upp ostbågarna från igår. Efter det blev jag super hungrig så gick hem till mig där Danne låg på soffan och mådde dåligt och lagade köttfärssås och spagetti med en massa ost och grädde, mm! Efter det somande vi på soffan.

  

Blev super sugen på våfflor mot kvällen så vi tog oss till affären och handlade en massa snask. Shit va det är gott med våfflor. Måste börja äta det lite oftare! Nu har jag bakat cookies som det snart ska frossas i tillsammans med ett glas kall mjölk och Beck. Imorgon är min lediga dag. Super skönt att vara ledig på måndagar.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Liza

Kanske att du glömde att berätta va du mer fick än ostbågar när du va över igår, presenten på sängen .. Gaaah hahaha ! ja dör va kul ! men du, de e en hemlis de vet du !! (don´t talk about it)



By the way, satan va snygg ja va på bilden, ere någon som rockar så ere jag !

2009-03-02 @ 13:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0