nothing else I can say


Nu början den här söndagen gå mot sitt slut...
Just denna söndag har väl inte varit så olik de andra söndagarna. Eller ja, jag har inte varit bakis idag.
Brukar annars vara en ständig polare på söndagarna, haha!
Eller bakis och bakis. Brukar faktiskt aldrig bli speciellt dålig, bara lite trött och extra hungrig/törstig.
Men det kallas väl också bakis va jag vet?!

Blev en promenad till eken där det inhandlades lite käk som senare på kvällen blev kycklingfilé i ugn med
rotgrönsaker. Till det en kall feta/turkisk yoghurt sås och en sallad med rödkål. Blev riktigt gott faktsikt!
Två hungriga magar blev mätta iaf.
Efter det har de varit mys med godis i soffan framför Beck!

Hörde en låt med Lady GaGa idag som hette "Eh Eh" som jag föll för. Vissa låtar tycker man om på en gång.
Lyssna och trivs!

Godnatt på er sötisar!

Kommentarer
Postat av: Anna

natti gummaan!! puss

2009-02-23 @ 00:02:00
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: frida

gonatt sjukling =) nu ses vi inte förrän om 2 veckor, jag har ju lov.. lyx va =))

2009-02-23 @ 00:21:35
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0