fika och jackan!


Idag har jag spenaderat alldeles för många timmar på Café flanör
Mötte först upp Liza (eftersom vi bor grannar) och sen träffade vi Elin på flanör.
Efter en stund va Liza tvungen att springa iväg till jobbet. Men då stötte vi ihop med Karro som kom med sin söta Kevin.
Så nu har jag fått min "bebis dos" för ett tag! Kevin är ju ingen bebis. Han är ju en stor kille nu. Men ändå...
När de gått kom Emma förbi och vi fortsatte babbla. Shit va det har babblats idag. Men det va väl behövligt, eller hur då sötisar?








Vi satt nog och fika lite mer än 3 timmar tror jag. Kände att de va dax att gå när rumpan började ömma, haha!
Har gått och kollat på en jacka som funnits på rean på H&M ett tag nu, men den har bara funnits i strl. 34.                           
Men idag hängde den en där i strl. 36. Blev super glad och slog till på en gång. Nu är den min!            

 

Hittade oxå en super fin t-shirt med upprullade ärmar (en favorit) på BikBok!

                            

Kommentarer
Postat av: fanny

Toppen shopping gumman :D

imorgon ska jag krama ihjäl dig

hihi

2009-02-23 @ 18:27:09
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Liza

Ska ja behöva påpeka till dig av alla människor hur mitt namn stavas .. va va va va ?! man skulle kunna tro att vi aldrig varit gifta du å ja, lite BESVIKEN blev jag faktiskt nu .. näe, nu står bror din å stampar å vill bli lastad, OLSON FIXAR !



hare gött å kyss, så kör vi en repris på onsdag !

by the way, fan va ja va snygg på kortet, olson rules ! over and out !

2009-02-23 @ 20:26:04
Postat av: Anna

bra där! gilla tischan :) å jackan också för den delen ;)

ska vi göra på fredagmorgon? känns som du måste utnyttja ditt kort lite hihi! plus att det är så himla mysigt!! godnatt puss

2009-02-23 @ 22:52:29
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0