semlan


Första dagen på jobbet efter en vecka sjuk gick jätte bra. Trodde jag skulle bli trött men icke. Hade fått in en massa nya fina skor. Tog kort på lite skor som jag diggar just nu.

 



    

Fina va? Finns en massa andra snygga. Men orkade inte lägga upp nå fler bilder just nu.
Var runt och spanade lite på stan idag när jag hade lunch. Har blivit helt kär i jeans leggins och vill ha i alla färger! Fundrar på att lägga vantarna på ett par mintgröna från Gina imorgon. Snyggt till vita sneakers!

Efter jobbet svängde jag förbi Hemmakväll och bjöd söt Anna på en winersemla. Hon blev jätte glad. Blev en film och lite godis. Typiskt! Jag som ska vara nyttig i veckorna. Men nu är det ju faktiskt så att Anna beställt i lakritsmattor åt mig så jag är ju bara tvungen att köpa varje gång jag är där

Haha, hände en skoj grej nyss. Skulle ta kort på min semla och lägga upp här. När jag tagit kortet åkte semlan i golvet, upp och ner såklart. Splash! sa det. Haha, kunde inte sluta skratta. Men den va ju lika god ändå.



Nu ska jag kolla på filmen på bilden, "Broken English". Anna sa att den skulle påminna lite om "Sex and the city" och jag älskar "Sex and the city"!
Hoppas alla gått i sig en mumsig semla idag. Mosad eller icke mosad, haha!


Kommentarer
Postat av: lisa

så många snyggisar! o mer kommer....

kram på dig sötis!

2009-02-25 @ 09:42:37
URL: http://lisaws.blogg.se/
Postat av: Filippa

Ååå!! Vilka härliga fina skor, finns alla hos er Elin? Jag kommer in nån dag ;)

Puss

2009-02-25 @ 11:20:25
URL: http://filippaviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0