utan alvedon


Jippie!
Har faktiskt kunna sova rätt hyffsat i natt. Vaknade nog bara ett par ggr.
Har faktiskt inte tagit nå alvedon än idag heller. Igår gick det knappt att resa sig från sängen utan två värkande alvedon i kroppen.
Tycker ju egentligen inte om att proppa kroppen full med en massa läkemedel. Men ibland måste man!

Nej nu vill jag verkligen inte vara sjuk längre!
Fredagar som är min bästa dag oxå... Det har de alltid varit, men fredagarna nu för tiden är extra mysiga eftersom jag och Anna tränar friskis på morgonen och sen käkar frukost tillsammans där.

Blä! Dumma influensa...

Var tvungen att sova själv i natt oxå... Kände att jag inte klarade av att sova med nån när jag mår så himla dåligt.
Plus att jag inte ville hålla honom vaken heller eftersom han ska upp och jobba kl. 07.
Men ikväll kommer han hit! Hoppas jag känner mig lite piggare då...

Nee ska man ta och byta sänglänge mot soffläge kanske... kul!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hellu! Kul med en blogg gumman!

2009-02-20 @ 11:15:26
URL: http://mysticcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0