pizza time


Vilken händelserik dag det varit idag... Not!
Har typ inte gjort nånting på hela dagen. Men antar att det ska vara så när man är sjuk.
Har ju lixom ingen ork till nå.
Kylskåpet ekar tomt nu dagarna innan lön. Men en mini smörgåstårta fixade man ihop på eftermiddagen iaf, haha!
Jätte god faktiskt!





Kollat runt på en massa fransväskor på internet. Lindex har två fina, har även hittat en på leilei.nu.
Men den finaste finns på Nelly.  Men min ekonomi den här månaden säger ifrån. Nån som kanske
vill dela med sig av en rabattkod?

Efter att ha spenderat X antal timmar framför datan kände jag att det skulle sitta fint med lite frisk luft.
Har ju inte varit så mkt sånt under de senaste dagarna.
Så jag tog en promenad till Hemmkväll för att köpa lite godis, testa nya ramlösa smaken mango och hälsa på min kära vän Anna!

 

Men oj va jobbigt det var! Tar mig ca. 5 min att gå dit.
Så ni kan ju förstå hur slut jag är i kroppen efter sjukan. Fick skjuts hem iaf, haha!

Nu ska det beställas American take away pizza och kollas på melodifestivalen!


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

vi tar de sen :)

jobbar till 18 om du vill komma förbi ;) pussen!

2009-02-22 @ 10:45:46
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0