piggare


Vaknade nyss, ja jag vet... hemskt att sova så länge! Men man får faktiskt göra det när man är sjuk.
Tycker annars om att gå upp tidigt och ta vara på hela dagen.
Morgon stund har verkligen guld i mund!

Känner mig mkt piggare idag. Så skönt att känna att krafterna börjar kommer tillbaka.

Igår kväll kom mamma förbi med kinamat som jag sakta men säkert fick i mig!
Efter det hällde jag upp ett skönt skumbad som jag kröp ner i.



Tittade på Let´s Dance, bäddade rent i sängen och sen gick jag och lag mig.
02.18 ringde Danne och ville bli insläppt. Skönt att slippa sova själv.

Nu börjar jag känna doften av nybryggt kaffe...
Vi ska äta frukost i solen på balkongen!

Hoppas alla får en toppen lördag i solen!

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, mysigt! å bra att du känner dig bättre!

jag sov också till nu, hihi! fast jag är frisk ;)

2009-02-21 @ 11:53:37
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0