fortfarande sjuk


När jag slog upp ögonen imorse kändes det som jag blivit överkörd av en buss.
Med tunga steg tog jag mig in till köket och fick i mig två alvedon. Nu har det gått ett par timmar och alvedonen har gjort sitt så det känns lite bättre.

Orkade bara se en film igår, "Seven pounds". Väldigt bra faktiskt! Tycker om filmer som håller sig kvar i huvudet när sluttexten rullar in.



"Ben jobbar som skatteutredare och är djupt deprimerad efter hans frus bortgång.
Han har svåra skuldkänslor för de misstag som han begått i det förflutna. Han beslutar
sig för att ta sitt liv, men innan han gör det ser han till att hjälpa sju andra personer som
hamnat fel i tillvaron och förändrar deras liv för alltid. Under tiden träffar han Emily, en vacker
kvinna med hjärtproblem och blir förälskad. Hans planer blir mer dunkla och svåra att genomföra."

Nu ska jag snart se "Ellen DeGeneres show", blir alltid så glad när jag ser henne, och försöka få i mig lite frukost.
Får nog bli en god smoothie med:

- banan
- två pressade apelsiner
- frysta "frukt och bär"
- krossat linfrö

ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Josefine

så bra film, älskar hur den slutade trots att det var sogrligt att han tog självmord, men han gjorde det ju för en bra sak! Amazing.



Kika in i min blogg och tävla om ett sött armband från Bracy.se! ;)

http://juisy.blogg.se/2009/february/tavling-vinn-armband-fran-bracy.html

2009-02-19 @ 13:07:23
URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hej Stumpan! Va kul att du åxå börjat blogg... Hoppas allt är bra med dej!



Puss <3

2009-02-19 @ 15:39:06
URL: http://filippaviding.blogg.se/
Postat av: Anna

yes, jättegott! mm verkligen synd där med kiwi för de är så gott.. hehe nu kom jag att tänka på kiwishotsen på slicken ;) som jag trippa omkring med, haha!



puss puss

2009-02-19 @ 16:01:55
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0