bröllop


Becca
kom förbi tidigare idag och gav mig en lista på de personer hon vill ska komma på hennes möhippa!
Eftersom jag är tärna är det min uppgift att fixa och dona. De som känner mig vet att jag älskar att fixa och dona så jag satte igång så fort hon gått. Nu har jag mailat alla goa brudar. Shit va kul vi kommer att få!
Becca, håll i hatten. Haha!
Tönt som jag är började jag ju självklart böla när jag fick inbjudan!



Sen blev det en sen frukost/tidig lunch, alltså en brunch.
Mår mycket bättre idag. Men är fortfarande rätt trött i kroppen.
Vilket kan bero på alldeles för lite frisk luft under de senaste dagarna. Så nu blir det en söndags prommis!



Mysig mys söndag till er alla!

Kommentarer
Postat av: fanny

åh vilken fin inbjudan! :)

och mums på den brunchen!

2009-02-22 @ 16:44:27
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0