VILA


Det gör ont i min själ. Jag är inte ledsen eller så, utan jag har sett filmen Apocalypto! Nån som sett den? Kan inte förstå att Danne kunde visa den för mig. Jag är så sjuk känslig. Den va iaf fruktansvärd och grym. Kommer tänka på den här filmen varje dag nu i säkert två veckor.

Min kropp och hälsa är inte riktigt sig själv just nu och det stör mig! Jag är annars en väldigt pigg och energisk person som vaknar tidigt på morgonen och kan vara vaken länge på kvällarna. Men nu är jag helt slut hela tiden. Så fort jag gör något svettas jag, vilket jag heller aldrig brukar göra. Drygt! Så mamma ringde nyss och bad mig att skippa afron idag. Kanske är lika bra?! Men det är ju så kul!!

Men ibland måste man väl lyssna på kroppen antar jag. Är ledig imorgon oxå så nu blir det vila, vila söndag och måndag. Har bunkrat upp med brämhults hallon/apelsin juice och frukt.

 


Kommentarer
Postat av: lisa

mivi total elin! mivi total...that´s the shit you know!

2009-08-30 @ 16:27:08
URL: http://lisaws.blogg.se/
Postat av: mammi

kram...vi dansar nästa vecka istället

2009-08-30 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0