BLOD SVETT OCH TÅRAR


I lördags efter jobbet kom Danne och hämtade mig och vi rullade ut mot trödje. Varje år, det här var det 25 året i rad, har några familjer i trödje en sk. familjefest. Vi grillar, leker olika lekar och har det väldigt skoj ihop. 



  

Igår vaknade jag som vanligt först. Gjorde frukost och satt och kollade på Sex and the city i några timmar tills Danne vaknade. Då åkte vi med motorcykeln till ica och handlade en baguette och en kräftröra som vi tog med oss till bönabrygga. Har blivit vårat lilla ställe kan man säga ♥

 

 

 

Sen var det dags för Afropowerdance för mig och mamma. Oh my god! Det var sjukt jobbig och svettigt. Tror aldrig att jag svettats så mkt i hela mitt liv! Men det var skit kul... Längtar till nästa söndag.

På kvällen blev det tonfisksallad med fetaost och Wallander!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag fick inte plats på dansen :(

så jag hoppas att någon hoppar av ..

men det blir nybörjar yoga iaf : )

2009-08-24 @ 21:55:20
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0