MY DREAM CAR


Drog  mig ner på stan idag för en mysig lunch med Emelie. Pratade som vanligt en massa om allt!

Sen var det städ-och tvättdag hemma hos familjen Westlund/Löfstedt. Så skönt när allt är tvättat och lägenheten är skinande ren. Nya fräscha handdukar hänger i badrummet och sängen ska snart bäddas ren.
Gjorde en fetasallad till middag med soltorkade tomater och pasta. Hade lite blåbär i kylen som inte fick kastas bort, så det blev blåbärskaka och vaniljsås till efterrätt.

 


Shoppade även lite idag, på kupan på brynäs. Två st fina burkar blev det för 20 kr. Älskar plåtburkar!

Såg även min drömbil idag. Blir helt svag när jag får syn på en gammal Ford Mustang!! Fatta att jag fick syn en babyrosa när jag var och hälsade på Becca i Los Angeles för några år sen...




Kommentarer
Postat av: Anna

plasthandskar minsann ;) jag blev glad att dom va rosa iaf!! puss

2009-08-17 @ 23:24:55
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: lisa

Fin du är i håret då sötis!

2009-08-17 @ 23:27:13
URL: http://lisaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0