TRÖTTSKALLAR


Att man kan vara så slö efter en jobbvecka. Var förbi hemmakväll och hälsade på Anna efter jobbet. Antingen så jobbar jag eller så jobbar hon. Så vi brukar komma in till varandra på jobbet.
Danne kom och hämtade mig där så åkte vi och handlade lite mat. Blev lövbiff med feta/rödlök/tomat fyllning, pommes och sallad. Gott! Fick inspirationen från en maträtt vi åt i Grekland.

Min söta Sara hörde av sig till mig idag och berättade att hon och Charlie är hemma i Gävle och hälsar på. De skulle festa och undrade om jag skulle hänga på. Jobbar imorgon och är pank men en öl kanske det blir senare ikväll?!

Om jag nu orkar ta mig ur soffan vill säga. Ska slö titta lite på nya Wallander filmen och äta mitt godis så kanske jag är fit for fight sen... Danne ligger och sover bredvid mig, ser bra skönt ut!

 


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

men de är ju duuu :)

hejsan 'vinkar'

2009-08-23 @ 20:52:05
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0