SHOPPING MED MAMSEN


Sitter och väntar på att kakan i ugnen ska bli klar och att Fanny ska ringa...

Tog en sväng på stan efter jobbet med mamma. Blev lite shopping och en Waynes fika. Är så mysigt att umgås med mammi ♥

   


Försökte leta lite på rean. Men asså jag + rea= näe det funkar inte! Tycker inte jag kan hitta nå och orkar bara inte leta efter pärlorna. Fast idag hittade jag faktiskt en klänning som kan bli en liten pärla med de rätta detaljerna!



Bilden kanske inte va den bästa. Men det är smala armar och puffärmar.


   


Fanny ring nån gång då... Jag har tråååkigt!

Kommentarer
Postat av: mammi

tack själv vännen min ...kul att du skriver igen

2009-08-13 @ 21:20:38
Postat av: fanny

jag ringde du kom :)

love you

2009-08-13 @ 23:35:08
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: fanny

du är såå fin :)

2009-08-15 @ 07:19:42
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0