ONSDAGS MIDDAG


Efter jobbet idag kom Anna och hämtade mig i min gamla kärra (hennes mamma har köpt den av mig) sen åkte vi och hämtade upp Fanny. Skulle åka hem till mig för att käka. Fanns typ noll parkeringar, bara en fickparkering. Anna blev nervös men jag försökte guida henne igenom den. Men mitt i allt gick någonting snett och bilen gick inte dit Anna ville. Det hela slutade med att vi ställde oss på Dannes parkering.

Bjöd mina bruttor på kyckling/bacon röra med ris och en sallad med vinägrett. Blev riktigt gott!

Sen var tanken att vi skulle se en film. Men vi pratade så mkt så det blev ingen film...

Imorgon kommer Fanny och hämtar upp mig tidigt för en prommis i hemlingby. Hur ska det gå, kommer Fanny att ta sig upp? Fortsättning följer...

Godnatt


Kommentarer
Postat av: fanny

hörru du!

Kommer fanny ta sig upp?

PYTTSAN!



:P

2009-08-20 @ 09:42:46
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0