NY DESIGN


Fick lite hjälp av kusin Jonas med designen. Va tycks? Lite mer som ska göras men det får vi ta en annan dag.

Skön start på dagen idag. Tog bilen till hemlingby där jag joggade/power walkade/gick/släpade mig fram 2,5 km. Sen mötte jag upp Fanny på Lido där vi käkade frukostbuffé och pratade en massa. Köpte med en gósak som jag åkte och lämnade till Danne på jobbet. Sen hem och duscha och efter det en prommis till jobbet.

Helt slut i kroppen när jag kom hem från jobbet idag. Är inte van att springa omkring hela dagarna, är ju van med semester jag, haha! Men det är toppen skoj att vara tillbaka på jobbet. Finns så mkt att plocka och fixa med. Idag har jag stylat om "benen" inför kampanjen som börjar imorgon. Är alltid skoj att styla med de där "benen", särskilt när man får lite nytt material.





Nu ska jag krypa ner i sängen och pussas lite!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

fint! kolla in min blogg å se va du missa för smarrigt ikväll ;) puss

2009-08-12 @ 23:35:21
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0