SÖNDAG


Nått litet virus måste jag ha vandrandes runt i kroppen. Gick och lag mig strax efter 20 för jag mådde så dåligt. Jag som hade bakat ryttarkaka som jag och älsklingen skulle mumsa på till en söndags film.

Kände att jag inte ville sitta hemma en hel söndag. Så jag och min darling tog med oss mat och kaffe och åkte ut i naturen och åt och satt och pratade. Super mysigt! Sen kollade vi in mediamarkt som alla pratar om och sen blev det en tripp till IKEA för att inhandla en laptop kudde. Men där i kön på IKEA tog mina krafter slut...

 

 



På kvällen blev det Bingolotto (hur längesen va inte det då?) men ingen vinst och som sagt... en tidig kväller! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0