FREDAG


Fredagen är här... Jag ♥ Fredagar!

Den här fredagen ska jag jobba i hemlingby som annars är Fannys place. Men de va tvungen att få dit en ordinare och bla bla bla, så jag gav bort min tid i stan till Emelie och testar på hur det är att stå i butiken i hemlingby idag!

Fanny ringde iaf. igår och jag åkte dit med nybakad kaka och vaniljsås. Där hemma satt det ett helt gäng som alla mumsade på kakan. Alltid lika trevligt att sitta ute och snacka på Fanny och Anders balkong. Ha nu så najs i Stockholm sweetie!

14.30 idag har jag en bokad klipptid. Vet inte riktigt än va jag ska göra. Men det lutar åt blondare och ganska mkt kortare. Den som lever får se!

Nej nu kurrar det nå alldeles otroligt i magen. Tänkte svänga förbi Lido och köpa en macka och sen bränner jag och Starlet upp till  Din Sko Hemlingby. Kom dit och säg hej vettja!


Kommentarer
Postat av: Anna

vad va det för kaka du gjorde? nu blir man nyfiken ;) jag hjärtar också fredagar! hihi. ha en bra dag! puss

2009-08-14 @ 10:01:46
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0