EN TOPPEN START






Jag älskar verkligen hösten!
Känns i hela kroppen att den är på god väg nu. Det blir lite kyligare så man kan börja använda jacka igen, löven och naturen får en röd/orange färg, man kan tända ljus på kvällarna och man får lixom bara en skön känsla i kroppen. Med hösten kommer även en viss längtan till att göra nå nytt. Hittills har jag anmält mig på en skepparexamens kurs på medborgarskolan och afro power dance på uddans med mamma. Längtar!

Nu sitter jag med mitt morgon kaffe och bara njuter. Fanny och jag var upp tidigt och gick i hemlingby sen åkte vi och köpte färskt bröd och hade mysfrukost här hemma. En toppen start på dagen!




Kommentarer
Postat av: Pia

Tittar in :o)

2009-08-20 @ 10:07:39
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: mammi

o, va mysigt

kram

2009-08-20 @ 21:16:21
Postat av: Stina

Åååh, afropowerdance skulle jag oxå vilja gå på !!

2009-08-20 @ 23:40:28
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0