promenix


Igår jobbad jag med Mickis. Längesen vi jobbade ihop nu så det va skoj!
Efter jobbet åkte jag hem till Danne där han och Green satt och kollade på hockey. Hurtig kom även lite senare.
När de kollade hockey lagade jag mat. Det blev vegetarisk lasagne med bönsallad som vi alla mumsade på.
Efter det slog vi till på marängsviss som en sista grej innan det nya livet tar fart.



Vilket det har gjort idag! Traskade iväg kl 8 imorse i den helt underbara vårsolen. Var en riktig fröjd att vara ute och gå.
Kom hem med alldeles rosiga kinder. Sen blev det grötfrukost och mivitotal och nu ska jag nog ta en varm lång dusch med peeling och kanske till o med lägga en ansiktsmask


 

Börjar inte jobba förens kl 13 idag. Så det blir lunch hemma till "The City" tror jag. Måste sätta igång och se den serien nu. Vet att jag komer bli hooked!

Tjoohopp!


Kommentarer
Postat av: mammi

du är för söt...

kram

2009-04-01 @ 18:24:30
Postat av: Stina

men va sööööt du är !! :D

2009-04-01 @ 22:38:42
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0