Idol


Vilken helt underbar solig fredag vi haft idag! Jobbade till 14 sen hade jag bokat dejt med Kajsa och Anna. Gick till Waynes och tog en fika. Mumsade på en Angel Cake (super smarrig) och pratade en massa.
Tog oss sen iväg till myrorna som öppnat här i Gävle. Men alla gobitar va nog redan köpta för vi hittade inget.
I love second hand så myrorna kan räkna med fler besök från min sida. Åkte sen på "maskeradklädsel jakt" med Danne. Vi ska nämligen iväg på en maskerad imorgon där man ska vara sportklädd. Jag tror min outfit är klar nu... Men Danne har inte hittat nå än. Han kommer ju bara med helt crazy förslag hela tiden, haha!

På kvällen va jag bjuden på middag hemma hos Jessica. Blev bjuden på köttfärsbiffar med feta, kokt potais, sallad och vitlökscreme. Kommer nog stinka vitlök i en vecka... Super gott va det iaf! Sen blev det en massa babbel i soffan.

Imorgon ska jag upp i tid. Min bror och min bästa vän ska nämligen söka till Idol och jag ska självklart vara med och stötta! Go Elin och Jocke!

Nu ska jag nanna kudde...

Puss på er pinglor!

Kommentarer
Postat av: mammi

du lilla energiknippe!

2009-04-04 @ 08:47:24
Postat av: Linda

hej!

pratade med pyre idag, hon berätta om waynes på tisdag, bra idé! tänkte om du kanske kunde ta med salladsskålen som jag glömde kvar hos dig på knytkalaset? :)



kräääms

2009-04-05 @ 18:35:45
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

elin min vän vart har du tagit vägen????

måste ju skriva nått så att jag har att läsa.

kram mikaela

2009-04-13 @ 18:15:26
Postat av: Anna

verkar ganska tyst i den här bloggen.....

2009-04-13 @ 22:53:17
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: Liza

Dålig uppdate här nu lökisch .. skärpning

2009-04-14 @ 11:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0