fina fisken



 Det är så jäkla skönt att få sig en promenad på morgonen. Dagen får verkligen en bra start!
Jag har aldrig varit ett fan av att svettas på ett gym. Sen att gå och träna efter jobbet gillar jag inte heller.
Det är skönast att ha en liten stund för sig själv på morgonen och sen kan man göra vad man vill på kvällen.

Jag är en väldigt sprallig person som älskar att ha människor omkring mig och har det hela tiden i mitt yrke.
Därför tror jag att det är viktigt för mig att få de där 40 min, som promenaden tar, i total ensamhet. Bara jag och musiken i mina lurar. Sen kan jag vara den sociala, glada och spralliga Elin som ni möter

Efter jobbet igår åkte jag hem till Elin där även Jessica var. Blev bjuden på panerad fisk med kokt potatis, stuvad spenat och citron. Det var kanske hur gott som helst! Fick även en matlåda med mig hem. Tack älskade du!

Sen åkte jag till brynäs och pussade på mitt hjärta!

Nu är det gröttajm!

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0